Trzy etapy do stworzenia własnej marki.Zacznij z nami swój biznes!


Kiedy jesteś znanym sprzedawcą, zwykle oferujesz szerokie portfolio markowych produktów, które znają Twoi klienci, ale jeśli jesteś naprawdę znanym i dużym sprzedawcą chemii budowlanej, masz własną markę lub myślisz o jej posiadaniu. Również w tym obszarze możemy zaoferować nasze usługi i wiedzę. Cały proces można streścić w kilku kolejnych krokach.

Jesteśmyproducentem

Produkujemy i unowocześniamy produkty. Dbamy o jakość, dlatego też stale testujemy produkty.

DoświadczenieOd roku 1997

Wieloletnie doświadczenie w Europie Środkowej pomaga nam w doskonaleniu procesów.

Wsparciemarketingowe

Dba o to doświadczony zespół marketingowy aktywne wsparcie. Możesz nas zobaczyć i usłyszeć.

ProfesjonalneDoradztwo

Nasi technicy są do Państwa dyspozycji online lub telefonicznie i gotowi udzielić porad.

KROK #1

Wybór produktu I wygląd opakowania


Od ponad 20 lat w Den Braven zajmujemy się rozwojem produktów, projektowaniem wyglądu opakowań, własną produkcją i późniejszą logistyką. Dla całej gamy naszego asortymentu w obszarze kitów uszczelniających, silikonów, kotew chemicznych, lub gruntów potrafimy znaleźć rozwiązanie dla Twojej marki.

Jeśli masz już własną markę korporacyjną, bardzo łatwo jest zastosować ją do wybranych produktów. Jeśli jest to pierwszy projekt, pomożemy Ci w skutecznej jego realizacji. Mamy doświadczony zespół z działu marketingu, który jest gotowy do realizacji Twoich pomysłów.

KROK #2

Prawodawstwo I środowisko naturalne


Produkt to nie tylko opakowanie i etykieta z logo firmy, ale zestaw niezbędnych informacji na temat właściwego użytkowania produktu oraz obowiązkowej dokumentacji bezpieczeństwa i dokumentacji technicznej. Swoją wiedzą mogą podzielić się specjaliści z działu technicznego, którzy wiedzą, w jaki sposób oznakować prawidłowo produkt zgodnie z przepisami CLP dotyczącymi bezpieczeństwa oraz przepisami technicznymi norm z oznakowaniem CE. Wynikiem są teksty na opakowaniu produktu i dokumentacja niezbędna do sprzedaży produktu.

KROK #3

Terminy dostaw I logistyka


Z uwagi na ekonomikę produkcji opakowań i produkcję wewnętrzną ważne jest określenie ilości wydrukowanych opakowań i wielkości partii produkcyjnych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i znajomości procesów produkcyjnych jesteśmy w stanie precyzyjnie zdefiniować optymalne wartości do produkcji zgodnie z Twoim planem sprzedaży, w tym czas niezbędny na przygotowanie, produkcję i dostawę.

Po wzajemnym uzgodnieniu wszystkich trzech etapów nie pozostaje nic innego niż przesłanie gotowego projektu drukarni etykiet lub producenta opakowań, takich jak kartridże lub worki papierowe, i nasza współpraca potwierdzona zamówieniem może się rozpocząć.

Skontaktuj się z nami